Obchodní podmínky a informace 

 

Zboží je dle skladové dostupnosti připraveno k osobnímu odběru nejčastěji do druhého pracovního dne. 
U zasílaného zboží přepravní službou je potřeba jeden pracovní den navíc. 
Rychlost připravení zboží je dle symbolů - informací u zboží a vysvětlivek níže. 

Snahou společnosti Netfox s.r.o. je spokojený zákazník, který u nás najde nadstandardní péči při řešení objednávek zboží a služeb. Snažíme se nabídnout naše služby firemním zákazníkům, kteří u nás najdou pohodlné nakupování a sami se mohou zaměřit na jinou práci a neztrácet čas řešením a hlídáním objednávek pro svou firmu.


Vysvětlivky ikon dostupnosti: 

 - skladem přímo v kamenné prodejně, možnost okamžitého odebrání zboží

 - skladem nebo do druhého dne, v ojedinělých případech 3-5 dnů
 - není skladem zavolejte pro ověření dostupnosti

Pokud jste přihlášeni tak po kliknutí na ikony se zobrazí detailní dotazovač skladovosti.

 

Pokud zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, tak nám napište dotaz na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

 

Informace o objednávkách : 

Možnosti zadání objednávky: 

Přes naše webové stránky (registrace) ,telefonicky ,faxem ,e-mailem nebo osobně v naší kamenné prodejně. 

Nezbytnými údaji pro vytvoření objednávky jsou jméno, telefonní číslo (nejlépe mobilní) a e-mailová adresa (pro účely potvrzení objednávky) zadavatele/příjemce objednávky. 

Kupní smlouva:

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy přijetí objednávky společností Netfox s.r.o. nabývá účinnosti. Přijetí objednávky nabývá účinnosti dnem: 

1) Zaplacením zboží ( způsob zaplacení zboží - osobně na kamenné prodejně, platebním příkazem, uhrazením dobírky ). Pokud zákazník zboží ve lhůtě stanovené v potvrzení objednávky, případě ve lhůtě, v níž je možné dle pokynů příslušného dopravce převzít zboží zaslané na dobírku, nezaplatí, k uzavření kupní smlouvy nedochází. 

2) Osobním převzetím zboží na kamenné prodejně na naší adrese Koněvova 65, Praha 3. kdy se zákazníkem uzavřeme kupní smlouvu dle §2158 a násl. NOZ. 

Vlastnické právo ke zboží nabývá zákazník až úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka převzetím zboží, předáním zboží dopravci nebo okamžikem, kdy společnost Netfox s.r.o. umožní zákazníkovi převzetí zboží a zákazník si zboží ve stanovené lhůtě nepřevezme. 

  

Postup objednávky: 

Objednávka po vytvoření na eshopu je NEPOTVRZENÁ, není přijatá, pouze vložená do systému. 

Náš obchodník Vás telefonicky kontaktuje, projde s Vámi objednávku (dohodne dostupnost, eventuálně kompatibilitu)a následně objednávku e-mailem potvrdí. 

O stavu Vaší objednávky jste informováni e-mailem (cca 13:00 hod.) , SMS (v 13:30, 15:30 hod.), telefonicky případně dalším způsobem, který uvedete při své registraci. 

Objednávku lze stornovat telefonicky (Po-Pá 9:30 až 17:30 - tel.: 222 960 522) nebo emailem (odeslaný na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. s předmětem STORNO a číslem objednávky "OBZxxxxxx") O stornu objednávky budete informováni e-mailem. 


Informace o platbách:

Platbu lze uskutečnit: 

   - hotově 

   - bankovním převodem (proforma fakturu vytvoří obchodník po předchozí domluvě) 

   - na fakturu se splatností (nutno splnit podmínky odběru) 

   - dobírkou 




Terminálová platba kartou není možná v prodejně, pouze hotovostní platby

 

Proforma faktura: 

Je zálohová faktura, kdy hradíte zboží dopředu, aniž byste ho již převzali. Vytvoří ji obchodník po telefonické dohodě, následně je zaslána zákazníkovi ve formátu PDF na e-mail. Lze ji uhradit hotově v prodejně osobně nebo častěji bankovním převodem, po přijetí a potvrzení platby na náš účet (je uvedený na proforma faktuře), dochází k odeslání zboží, případně je umožněn osobní odběr. 

 

Informace o dodání zboží 

Možnosti dodání zboží:

   - osobní odběr (Po-Pá 9:30 až 17:30 - Koněvova 65, Praha 3) 
   - Českou poštou (cca 3-7 dní od odeslání) 
   - Přepravní společností General Logistics Systems (GLS) (do 24 hodin od odeslání) 
   - Přepravní společností TopTrans (Rozměrné zásilky) (do 48 hodin od odeslání) 

.

  Dopravce

  Způsob úhrady  

  Cena bez DPH  

  Cena včetně DPH  

  Česká pošta, GLS, Kurýr - Praha

  platba předem  

129

156

  Česká pošta, GLS

  dobírka

159

192

  Kurýr - Praha

  dobírka

159

192

  Česká pošta a GLS (nad 15.000,- Kč bez DPH)  

  platba předem

49

59

  Česká pošta a GLS (nad 15.000,- Kč bez DPH)

  dobírka   

79

96

  TopTrans - rozměrná zásilka

  platba předem

480

581

  TopTrans dobírka - rozměrná zásilka

  dobírka

510

617


Přepravní společnost GLS garantuje doručení do druhého pracovního pracovního dne od odeslání. Doručují v době od 8 do 17 hodin. V případě nezastižení, budete informování lístkem s kontaktem o nezastižení s možnostmi převzetí, následující 4 dny se Vám zboží pokusí dodat. Webové stránky přepravce: https://gls-group.eu/CZ/cs/home 

 


Při nákupu nad 15 000,- bez DPH vám bude dopravné sníženo, dle tabulky výše. 

Výjimku tvoří rozměrné zásilky náročné na přepravu (obvod balení je větší jak 3m nebo těžší jak 40Kg), jako např. stojanové rozvaděče, velké televize, kde je doprava dohodována individuálně předem. 

 

Doručení balíku: 


Při doručení předává řidič vozidla adresátovi pečlivě zabalený, přesně a čitelně adresovaný balík. Řidiče není možno nechat při doručování čekat; v případě, že bude zdržován, může být doručování přerušeno. 

 

Pokud již převezmete poškozenou zásilku:

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je nutné s pracovníkem přepravní společnosti ihned sepsat škodový zápis a nejlépe pořídít foto dokumentaci (třeba i fotky mobilním telefonem). Kopii škodového zápisu společně s foto dokumentací (nebo naskenované) nám pošlete na mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Případné poškozené zboží si zákazník ponechá u sebe bez vybalení z krabice do pokynu/domluvy s naším pracovníkem, který předá instrukce. 

Bez škodového zápisu nelze poškozenou zásilku reklamovat či se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou! 

Pokud je zásilka očividně na první pohled poškozena, má zákazník možnost tuto zásilku nepřebírat a poškozená zásilka se nám vrátí zpět a nové zaslání bude se zákazníkem znovu řešeno. Je vhodné nám dát informaci, že byla nepřebrána poškozená zásilka, abychom mohli co nejdříve připravit novou zásilku k odeslání. 

V případě nekompletní zásilky (dle dodacího listu zboží neodpovídá nebo chybí) či neobržení všech balíků (od GLS jsou balíky očíslované, např. 1/2 + 2/2) nás informujte na mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Následně Vám náš pracovník odpoví a tuto situaci vyřeší. 


Součásti dodávky:

Součástí dodávky zboží je faktura, dodací a záruční list, záruční list výrobce (pokud je dodáván). 

Český návod k použití je přikládán dle povahy výrobku a může být dodán například i elektronicky na CD u výrobku.

Pokud při nákupu tyto doklady neobdržíte, kontaktujte nás. 

Pokud jste nenalezli odpověď pro Vaši otázku, napište dotaz na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

 

Možnost vrácení, nebo výměny zboží za jiné: 

Spotřebitel (koncový zákazník) je dle § 419 NOZ člověk, který uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání. Spotřebitel má právo podle §1829 odst. 1 NOZ odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží, v případě, že kupní smlouva byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory společnosti Netfox s.r.o. Toto neplatí v případě, že spotřebitel zboží kupuje osobně na pobočce . Pokud se spotřebitel rozhodne od kupní smlouvy odstoupit, je povinen to společnosti v této lhůtě oznámit. Detailní informace pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE

Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v § 1837 NOZ. 

Rozpor s kupní smlouvou se řeší dle §2161 - 2164 NOZ. 

 

Informace o reklamacích 

Reklamaci lze uplatnit v kamenné prodejně společnosti NETFOX s.r.o. nebo v servisních střediscích pokud jsou pro daný produkt k dispozici

Spotřebitel 

(bez IČ)

  • reklamace zboží a služeb se řídí příslušnými ustanoveními NOZ a zákonem na ochranu spotřebitele

  • lze ji uplatnit v autorizovaném servisním středisku (doklady o koupi = faktura, dodací list, záruční list)- servisní střediska tyto doklady často vyžadují

  • lze ji uplatnit v kamenné prodejně společnosti NETFOX s.r.o. (vhodné reklamaci dodat s fakturou nebo dodacím listem) pro rychlejší vyřízení s popisem závady

Podnikatel 

(s IČ)

  • Reklamace zboží a služeb se řídí příslušnými ustanoveními NOZ.

  • Reklamujete v autorizovaném servisním středisku (doklady o koupi = faktura, dodací list, záruční list)- servisní střediska tyto doklady často vyžadují

  • Společnost NETFOX s.r.o. není povinna přednostně provést reklamaci, pokud existuje autorizované servisní středisko.


Servis a reklamace lze stanovit servisní smlouvou uzavřenou se zákazníkem, nebo i individuálně ke konkrétním případům. 
Zboží lze reklamovat na naší provozovně nebo přímo v autorizovaných servisech viz náš odkaz v menu Servis / Autorizovaná servisní střediska nebo u zákazníka což je převážně stanoveno vzájemnou smlouvou o servisních podmínkách, (placená služba, pokud není dohodnuto jinak). 

Pokud zákazník nesouhlasí s vyřešením reklamace, tak má nově od roku 2016 právo na možnost mimosoudního řešení, které je řešeno ČOI. Kontakty na ČOI zde.
Naše řešení reklamcí, je vždy v souladu se zákony ČR, ale pokud by se zákazník domníval, že není, je zde tato zrychlená mimosoudní možnost řešení sporů při reklamcích. 
Více informací o mimosoudním řešení sporů s ČOI od 1.2.2016 zde.

Obraťte se přímo na Autorizovaná servisní střediska a ušetřete si dobu reklamace. 


Vytvoření nové reklamace přes web:

1) Po přihlášení do eshopu www.netfox.cz/eshop v sekci „Dokumenty / RMA - Vytvoření nové reklamace“ si založte reklamaci. 

2) Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu, určeného k reklamaci a klikněte na "Hledat" 

3) U produktu, který chcete reklamovat, klikněte v pravé části na odkaz: "REKLAMOVAT". 

Po vytištění je vhodné se zbožím zaslat na naši adresu s kopií faktury nebo dodacího listu, průvodním dopisem (s popisem závady) a nápisem reklamace na adresu:

 

Informace pro spotřebitele :

§ 1820 - Sdělení před uzavřením smlouvy 

(1) Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také 

   a) náklady na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby, 

   b) údaj o případné povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována, 

   c) v případě, že se jedná o smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, nejkratší dobu, po kterou bude smlouva strany zavazovat, 

   d) v případě smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaj o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná, 

   e) v případě smluv uzavíraných na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaje o veškerých daních, poplatcích a nákladech na dodání zboží nebo služby určených způsobem podle písmena b), 

   f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis, 

   g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, 

   h) údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo, 

   i) jde-li o smlouvu podle § 1837 písm. l), údaj, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, popřípadě za jakých podmínek mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, a 

   j) údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. 

(2) Údaje podle odstavce 1 písm. f), g) a h) může podnikatel spotřebiteli sdělit také prostřednictvím vzorového poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis. Formulář pro odstoupení od smlouvy 



Pokud jste zde nenalezli odpovědi na Vaše dotazy, tak nás kontaktujte viz naše kontakty.