Volná místa v Netfox s.r.o.

 

Aktuálně hledáme zaměstnance na tyto pozice:


Jsme počítačová společnost založená v roce 2006 sídlící na Praze 3. Zaměřujeme se převážně na firemní zákazníky a máme i kamennou prodejnu.

 

 1) Servisní IT technik na správu a údržbu PC u našich zákazníků 

   

Co vás čeká:

Hledáme IT technika na rozšíření týmu, který by se staral o počítačovou síť u zákazníků, dělal jim technickou podporu.

Podílel by se na instalaci a správě serverů a PC...

Nutné je reprezentativní jednání u zákazníků.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít :

Dobrá znalost práce s Windows, nastavení Wifi sítí, tiskáren...

Výhodou je znalost virtualizací od VMware, instalace Windows serverů.

Zkušenosti s migrací starého PC nebo serveru na nový hardware.

Řidičské oprávnění skupiny B

Zodpovědnost a spolehlivost.

Výhodou bude, pokud budete umět

Anglický jazyk pro komunikace s vybranými zákazníky ( nutné alespoň základy pro komunikaci v angličtině na helpdesku )

Nejlépe zkušenosti se stejnou prací co hledáme a snahu se učit nové věci.

Co vám můžeme nabídnout :

Mzda 30 000 až 50 000 měsíčně s možností dalšího růstu dle zkušeností a dovedností.

Práci v menším přátelském kolektivu. Pracovní doba pondělí až pátek od 9 do 17 hodin.

Stravenky v hodnotě 100,- , mobilní telefon s neomezeným voláním. Notebook.

Dobrá dostupnost MHD


   2) Hledáme obchodní asistentku / obchodního asistenta
   

Do našeho týmu hledáme nového člověka, který bude pomáhat s vytvářením nabídek a realizací výběrových řízení a veřejných zakázek. Jedná se převážně o administrativní práci.

Od nového kolegy / kolegyně bychom chtěli:

• znalost práce s PC – Microsoft Excel a Word
• obchodního ducha a chuť učit se nové věci
• výborné komunikační a organizační dovednosti
• spolehlivost, smysl pro odpovědnost, týmového ducha
• chuť pracovat a zlepšovat se

Výhody:

• angličtina
• znalost informačního systému ERP I6 (Cybersoft)
• technická zdatnost v IT oblasti

Náplň práce:

• aktivní příprava nabídek na základě poptávek na elektronických tržištích
• zpracovávání a kontrola podkladových tabulek, prohlášení, objednávek a smluv

Nabízíme:

• dynamický a veselý kolektiv od kterého se budete mít čemu učit
• možnost realizace svých nápadů
• prostor pro růst a seberealizaci
• možnost platového růstu – nástupní plat 25 000,- až 30 000,- hrubého
• příspěvek na stravování 100,- stravenky

• služební telefon
• po zapracování možná i práce z domova
• zázemí stabilní firmy s více než desetiletou historií


Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. - v případě zájmu Vás pozveme na osobní pohovor.

Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů a to až do odvolání písemnou formou.