Obchodní podmínky a informace - Netfox s.r.o.

Snahou společnosti Netfox s.r.o. je spokojený zákazník, který u nás najde nadstandardní péči při řešení objednávek zboží a služeb. Snažíme se nabídnout naše služby firemním zákazníkům, kteří u nás najdou pohodlné nakupování a sami se mohou zaměřit na jinou práci, a neztrácet čas řešením a hlídáním objednávek pro svou firmu.

Zboží je dle skladové dostupnosti připraveno k osobnímu odběru nejčastěji během několika pracovních dnů. U zasílaného zboží přepravní službou je dodání prodlouženo v závislosti na zvolené přepravní společnosti. Rychlost připravení zboží je dle symbolů - informací u zboží a vysvětlivek níže.

Vysvětlivky ikon dostupnosti

  • Skladem přímo v kamenné prodejně - možnost okamžitého odebrání zboží
  • Skladem externě u dodavatele, dostupnost 1 - 5 pracovních dnů
  • Není skladem, zavolejte pro ověření dostupnosti

Pokud jste přihlášeni, pak se po kliknutí na ikony zobrazí detailní dotaz na dostupnost.

Pakliže zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, napište nám dotaz na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Informace o objednávkách

Možnosti zadání objednávky

Přes naše webové stránky, telefonicky, e-mailem nebo osobně v naší kamenné prodejně. Nezbytnými údaji pro vytvoření objednávky jsou jméno, telefonní číslo (nejlépe mobilní) a e-mailová adresa zadavatele/příjemce objednávky - pro účely jejího potvrzení.

Kupní smlouva

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy přijetí objednávky společností Netfox s.r.o. nabývá účinnosti. Přijetí objednávky nabývá účinnosti dnem, kdy nastane:

  1. Zaplacení zboží (způsob zaplacení zboží: osobně na kamenné prodejně, platebním příkazem, uhrazením dobírky). Pokud zákazník zboží ve lhůtě stanovené v potvrzení objednávky, případně ve lhůtě, v níž je možné dle pokynů příslušného dopravce převzít zboží zaslané na dobírku, nezaplatí, k uzavření kupní smlouvy nedochází.
  2. Osobní převzetí zboží v kamenné prodejně na naší adrese Koněvova 65, Praha 3, kdy se zákazníkem uzavřeme kupní smlouvu dle §2158 a násl. NOZ. Vlastnické právo ke zboží nabývá zákazník až úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka převzetím zboží, předáním zboží dopravci nebo okamžikem, kdy společnost Netfox s.r.o. umožní zákazníkovi převzetí zboží a zákazník si zboží ve stanovené lhůtě nepřevezme.

Postup objednávky

Objednávka po vytvoření na e-shopu je NEPOTVRZENÁ; není přijatá, pouze vložená do systému. Náš obchodník Vás kontaktuje telefonicky či e-mailem, informuje Vás o objednávce (o dostupnosti zboží, o kompatibilitě apod.) a po Vašem souhlasu objednávku potvrdí.

O stavu Vaší objednávky jste informováni e-mailem (cca 13:00 hod.), SMS (ve 13:30, 15:30 hod.), telefonicky, případně dalším způsobem, který uvedete při své registraci.

Objednávku lze stornovat telefonicky (Po-Pá 9:00 až 17:00 - tel.: 222 960 522) nebo e-mailem odeslaným na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. s předmětem STORNO a číslem objednávky "OBZxxxxxx". O stornu objednávky budete informováni e-mailem.

Informace o platbách

Platbu lze uskutečnit:

  • hotově
  • bankovním převodem (pro forma fakturu vytvoří obchodník po předchozí domluvě)
  • na fakturu se splatností (nutno splnit individuální podmínky odběru)
  • dobírkou

Terminálovou platbu kartou nelze na prodejně uskutečnit, možná je pouze platba hotovostní.

Pro forma faktura

Je zálohová faktura, kdy hradíte zboží předem - ekvivalent platby kartou v eshopu, aniž byste ho již převzali. Vytvoří ji obchodník po telefonické dohodě, následně je zaslána zákazníkovi ve formátu PDF na e-mail. Lze ji uhradit osobně hotově v prodejně nebo častěji bankovním převodem. Po přijetí a potvrzení platby na náš účet (je uveden na pro forma faktuře) dochází v rámci dostupnosti k odeslání zboží, nebo je umožněn jeho osobní odběr.

Informace o dodání zboží

Možnosti dodání zboží

  • Osobní odběr (Po-Pá 9:00 až 17:00 - Koněvova 65, Praha 3)
  • Českou poštou (cca 3-7 dnů od odeslání)
  • DPD zpravidla do 2 pracovních dnů od odeslání
  • Přepravní společností TopTrans (rozměrné zásilky) do 2 pracovních dnů od odeslání
Dopravce
Způsob úhrady
*Cena bez DPH
*Cena včetně DPH
Česká pošta, DPD
platba předem
129,- Kč
156,- Kč
Česká pošta, DPD
dobírka
159,- Kč
192,- Kč
Česká pošta, DPD (nad 15.000,- Kč bez DPH)
platba předem
49,- Kč
59,- Kč
Česká pošta, DPD (nad 15.000,- Kč bez DPH)
dobírka
79,- Kč
96,- Kč
TopTrans - rozměrná zásilka
platba předem
dle ceníku přepravce
dle ceníku přepravce
TopTrans - rozměrná zásilka 
dobírka
dle ceníku přepravce
dle ceníku přepravce

*Cena přepravy v rámci České republiky; při zaslání do zahraničí jsou doprava a způsob úhrady domluveny individuálně předem.

Při nákupu nad 15 000,- bez DPH Vám bude dopravné sníženo dle tabulky výše. Výjimku tvoří jednak zásilky zasílané do zahraničí a jednak rozměrné zásilky náročné na přepravu (obvod balení je větší jak 3m nebo těžší jak 40 kg) jako např. stojanové rozvaděče, velké televize, apod; v takových případech jsou doprava a způsob úhrady domluveny individuálně předem.

Ceny rozměrných zásilek v rámci České republiky jsou určeny dle tabulky sazeb přepravce TopTrans. Cena je závislá na objemu a hmotnosti zásilky a také na vzdálenosti přepravy. V případě zaslání na dobírku je k ceně přepravy přičten příplatek ve výši 100,- Kč bez DPH. Na webových stránkách přepravce naleznete ceníky a sazebníky. Pro výpočet ceny přepravy využijte Výpočet přepravného.

Při zaslání rozměrné zásilky do zahraničí jsou doprava a způsob úhrady domluveny individuálně předem.

Doručení balíku

Při doručení předává řidič vozidla adresátovi pečlivě zabalený, přesně a čitelně adresovaný balík. Řidiče není možno nechat při doručování čekat. V případě, že bude zdržován, může být doručování přerušeno.

Pokud převezmete poškozenou zásilku

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je nutné s pracovníkem přepravní společnosti ihned sepsat škodový zápis a nejlépe pořídít foto dokumentaci (i pomocí mobilního telefonu). Kopii škodového zápisu společně s foto dokumentací pošlete na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Případné poškozené zboží si zákazník ponechá u sebe bez vybalení z krabice až do pokynu/domluvy s naším pracovníkem, který mu předá instrukce.

Bez škodového zápisu nelze poškozenou zásilku reklamovat či se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou! Pokud je zásilka očividně na první pohled poškozena, má zákazník možnost tuto zásilku nepřebírat. Poškozená zásilka se nám vrátí zpět a nové zaslání bude se zákazníkem znovu řešeno. Je vhodné informovat nás o tom, že poškozená zásilka nebyla přebrána, abychom mohli co nejdříve připravit novou zásilku k odeslání.

V případě nekompletní zásilky (zboží dle dodacího listu neodpovídá nebo chybí) či neobržení všech balíků (u přepravy společností DPD jsou balíky očíslované, např. 1/2 + 2/2) nás informujte na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.; náš pracovník Vám následně odpoví a tuto situaci vyřeší.

Součásti dodávky

Součástí dodávky zboží je faktura, dodací a záruční list, záruční list výrobce (pokud je dodáván). Český návod k použití je přikládán dle povahy výrobku a může být dodán například i elektronicky na CD u výrobku. Pokud při nákupu tyto doklady neobdržíte, kontaktujte nás. Pokud jste nenalezli odpověď pro Vaši otázku, napište dotaz na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Možnost vrácení, nebo výměny zboží za jiné

Spotřebitel (koncový zákazník) je dle § 419 NOZ člověk, který uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání. Spotřebitel má právo podle §1829 odst. 1 NOZ odstoupit od smlouvy do 14dnů od převzetí zboží, v případě, že kupní smlouva byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory společnosti Netfox s.r.o. Toto neplatí v případě, že spotřebitel zboží kupuje osobně na pobočce. Pokud se spotřebitel rozhodne od kupní smlouvy odstoupit, je povinen to společnosti v této lhůtě oznámit. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v § 1837 NOZ. Rozpor s kupní smlouvou se řeší dle §2161 - 2164 NOZ.

Informace o reklamacích

Reklamaci lze uplatnit v kamenné prodejně společnosti Netfox s.r.o. nebo v servisních střediscích pokud jsou pro daný produkt k dispozici.

  • Spotřebitel (bez IČ)
    • Reklamace zboží a služeb se řídí příslušnými ustanoveními NOZ a zákonem na ochranu spotřebitele.
    • Lze ji uplatnit v autorizovaném servisním středisku (doklady o koupi = faktura, dodací list, záruční list) - servisní střediska tyto doklady často vyžadují.
    • Lze ji uplatnit v kamenné prodejně společnosti NETFOX s.r.o. (vhodné reklamaci dodat s fakturou nebo dodacím listem) pro rychlejší vyřízení s popisem závady.
  • Podnikatel (s IČ)
    • Reklamace zboží a služeb se řídí příslušnými ustanoveními NOZ.
    • Reklamujete v autorizovaném servisním středisku (doklady o koupi = faktura, dodací list, záruční list) - servisní střediska tyto doklady často vyžadují.
    • Společnost Netfox s.r.o. není povinna přednostně provést reklamaci, pokud existuje autorizované servisní středisko.

Servis a reklamace lze stanovit servisní smlouvou uzavřenou se zákazníkem nebo i individuálně vzhledem ke konkrétním případům. Zboží lze reklamovat na naší provozovně nebo přímo v autorizovaných servisech. Nebo u zákazníka (jedná se o placenou službu, pokud není dohodnuto jinak), což je převážně stanoveno vzájemnou smlouvou o servisních podmínkách.

Pokud zákazník nesouhlasí s vyřešením reklamace, má nově od roku 2016 právo na možnost mimosoudního řešení, které je řešeno ČOI. Naše řešení reklamací je vždy v souladu se zákony ČR, ale pokud by se zákazník domníval, že není, je zde tato zrychlená mimosoudní možnost řešení sporů při reklamacích. Více informací o mimosoudním řešení sporů s ČOI od 1.2.2016 zde.

Vytvoření nové reklamace přes web

  1. Po přihlášení do e-shopu www.netfox.cz/eshop v sekci „Dokumenty / RMA - Vytvoření nové reklamace“ založte reklamaci.
  2. Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu určeného k reklamaci a klikněte na Hledat.
  3. U produktu, který chcete reklamovat, klikněte v pravé části na odkaz REKLAMOVAT. Po vytištění je vhodné se zbožím zaslat na naši adresu s kopií faktury nebo dodacího listu, průvodním dopisem (s popisem závady) a nápisem reklamace na adresu Koněvova 65, 130 00 Praha 3.

Informace pro spotřebitele

§ 1820 - Sdělení před uzavřením smlouvy
    1. Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také
      • náklady na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby,
      • údaj o případné povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována,
      • v případě, že se jedná o smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, nejkratší dobu, po kterou bude smlouva strany zavazovat,
      • v případě smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaj o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná,
      • v případě smluv uzavíraných na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaje o veškerých daních, poplatcích a nákladech na dodání zboží nebo služby určených způsobem podle písmena b),
      • pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis,
      • údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou,
      • údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo,
      • jde-li o smlouvu podle § 1837 písm. l), údaj, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, popřípadě za jakých podmínek mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, a
      • údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
    2. Údaje podle odstavce 1 písm. f), g) a h) může podnikatel spotřebiteli sdělit také prostřednictvím vzorového poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis.

Netfox s.r.o.

Koněvova 65
130 00 Praha 3 - Žižkov
IČ: 275 740 32
DIČ: CZ27574032

Kontaktujte nás

Provozní doba:
PO - PÁ 9:00 - 17:00
Telefonní číslo: +420 774 600 756
Email: obchod@netfox.cz

Společnost zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C vložka 116806. ID datové schránky: xchpznz.
Bankovní spojení : 2405638001/5500 - Raiffeisenbank a.s.