Zřízení a nastavení pracovního prostředí pro Home office

V dnešní době, kdy je stále více firem nuceno přecházet na práci z domova, ať ji k tomu donutila různá nařízení díky celosvětové pandemii, nebo také finanční důvody s touto situací spojenou, Vám dokážeme tento přechod ulehčit. Poradit s výběrem a případným pořízením vhodného hardware, nastavit připojení k firemní síti tak, aby byl zajištěn bezproblémový chod práce z domova.

Home office jako nový trend

Mnoho firem na tuto formu práce již přešlo a dalo by se říct, že nyní je to nový trend, pokud to náplň a obor Vašeho podnikaní dovoluje. Doba je taková, že tento model se stal také velmi výhodný, co se týče nákladů na provoz. Odpadá třeba pronájem kanceláří, který je dnes opravdu velmi nákladný. Společnosti také zjistily, že efektivnost práce se tím nesnižuje, pokud má zaměstnanec vhodné pracovní prostředí a bere to již jako jistý druh benefitu. Noví lidé jsou často nabírání na pozice s tím, že nastupují rovnou na home office, případně je jim při nabízení práce jako výhoda předkládána tato možnost s již určitým počtem dnů, které můžou pracovat z domova.

Co pro Vás můžeme při přípravě na Home office udělat?

Pokud již Vaši zaměstnanci ve firmě pracují na notebooku, je tento přechod relativně snadný. Záleží jen na tom, zdali jejich práce vyžaduje připojení do Vaší firemní sítě. Pak je potřeba zřízení vhodné virtuální soukromé sítě, takzvané VPN a následně tyto počítače do sítě připojit. S tímto krokem Vám můžeme pomoci, aby byl pro Vás přechod na Home office co nejrychlejší. Vzhledem k tomu, že v dnešní době často zaměstnanci přecházejí do neschopnosti poměrně náhle, ať již z důvodu onemocnění nebo pokud musí zůstat doma se svým dítětem, je dobré být na toto připravený předem. Protože pokud to okolnosti a zdravotní stav umožňují, Vy v této situaci nepřicházíte o zaměstnance a vyhnete se tak komplikacím s tím spojeným. Zaměstnanec si poté pouze vezme svůj počítač a může plynule přejít na práci z domova. Pokud ovšem pracuje na stolním počítači, je dobré zvážit nákup alespoň několika mobilních zařízení, které budou k dispozici již připravené a nastavené. Je zde také možnost nastavení vzdálené práce i na vlastních počítačích zaměstnanců, ale není to vhodné hlavně z hlediska bezpečnosti, kde je větší riziko infikování firemní sítě, pokud se zaměstnanec připojuje z nevhodně zabezpečeného počítače. Nebo pokud pro práci používá speciální programy, které není vhodné instalovat na osobní hardware, či pracuje s citlivými údaji firmy a hrozí jejich únik a zneužití.

Je výhodné pořízení nového HW pro Home office?

Z tohoto je zřejmé, že stojí za zvážení, zdali neinvestovat firemní prostředky třeba do obnovy hardwarového vybavení Vašich zaměstnanců, buď formou obměny stávajících stolních PC a přechod na mobilní zařízení, nebo alespoň pořízení několika takových zařízení pro případ výše popsaný. Není vždy nutné pořizovat zbytečně drahé zařízení, pokud to práce Vašeho zaměstnance vyloženě nevyžaduje, tudíž prvotní náklady nejsou tak velké a rozhodně se Vám vynaložené prostředky s jistotou vrátí. Budou určitě menší než celkové náklady na zaměstnance v pracovní neschopnosti, který by jinak v rámci možností mohl dál vykonávat svoji práci bez přerušení.

Pokud tuto možnost práce z domova budete pro své zaměstnance zvažovat, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám poradíme, provedeme nezávazný audit stávajících zařízení, případně pro Vás vybereme nové a zajistíme vše, co bude potřeba ohledně jejich nastavení a snadné a rychlé používání. Odpadnou Vám nemalé starosti a Vy nebudete muset řešit někdy i velmi krizové situace, kdy se v pracovní neschopnosti může ocitnout větší množství zaměstnanců najednou.

Pro další informace a nabídky nás kontaktujte

Kontaktujte nás nejlépe na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Martina Vašíčka email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. tel: 777 292 522. Více viz kontakty

Netfox s.r.o.

Hartigova 65, dříve Koněvova
130 00 Praha 3 - Žižkov
IČ: 275 740 32
DIČ: CZ27574032

Kontaktujte nás

Provozní doba:
PO - PÁ 9:00 - 17:00
Telefonní číslo: +420 774 600 756
Email: obchod@netfox.cz

Společnost zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C vložka 116806. ID datové schránky: xchpznz.
Bankovní spojení : 2405638001/5500 - Raiffeisenbank a.s.