Pokladní systémy s EET (elektronické evidence třžeb) pro podnikatele

Zajímáte se o elektronickou evidenci tržeb - EET, chcete vědět, co to pro Vás znamená a jaké máte možnosti?
Proto jsme pro Vás připravili stručný popis této novinky pro podnikatele. 

Pokladní systémy s EET (elektronické evidence třžeb) pro podnikatele 

Proč si pořídit EET pokladní systém:

Schválený zákon o evidenci třžeb (č. 112/2016 Sb.) nabyl platnosti a z toho vyplývá, že první skupina podnikatelů začne elektronicky evidovat tržby od 1.12.2016 a pak následně další skupiny. 

Každý, kdo bude přijímat platbu v hotovosti, bude povinen tyto tržby elektronicky evidovat a po internetu data zasílat na finanční úřad a na pokladním dokladu se budou tisknout kontrolní kódy.

Bude na každém prodejci, jak si zajistí tuto evidenci. Vhodné je najít si dobrého a spolehlivého servisního partnera, který mu pomůže vybrat, dodat, nastavit a spravovat EET zařízení na evidenci tržeb.

 

Ten, kdo tuto evidenci nebude mít zajištěnou, tak nebude moci prodávat nic za hotové. Pro případy, kdy nebude možné data online posílat a přijímat, je výjimka pozdějšího odeslání dat nejdéle do 5 dní od uskutečnění tržby, nicméně prodej musí být stále elektronicky registrován.
 

Od kdy se Vás týká zavedení EET ?  

Zavedení povinnosti elektronické evidence tržeb je rozděleno do několika kroků:

Od 1. prosince 2016 první vlna nasazení EET:

Týká se v segmentu podnikání: ubytování, stravování a pohostinství

Od 1.března 2017 druhá vlna nasazení EET:

Se přidají všechny maloobchody a velkoobchody 

Od 1.3.2018 třetí vlna nasazení EET:

Zde se přidají ostatní podnikatelé s výjimkou vybraných řemeslných a výrobních činností.


Od 1.6.2018 čtvrtá a poslední vlna nasazení EET:

Se zapojí úplně všichni podnikatelé, kteří přijímají tržbu v hotovosti.

Více informací od kdy a koho se týká zavedení eletronické evidence tržeb zde.

Jaká jsou řešení, jak se na elektronickou evidenci tržeb připravit:


1) Pokud máte informační a pokladní systém, jehož výrobce nabízí rozšíření o EET:

Zde je nejsnažší možnost doobjednat si rozšíření o modul / upgrade na elektronickou evidenci tržeb a povinnost elektronicky evidovat třby snadno vyřešíte.


2) Nemáte žádný pokladní systém nebo ten co využíváte nejde rozšířit o EET:

Zde již je pro Vás elektronická evidence tržeb náročnější a musíte si zakoupit řešení, které elektronickou evidenci tržeb zajistí.

Je možnost zvolit si jen dokoupení programu na stávající počítač nebo si vybrat přímo pokladní řešení navržené pro operační systémy Windows nebo Android, případně iOS. 

A nejlépe si zajistit i servisní firmu, která Vám s nasazením pomůže a zajistí bezproblémový provoz a předejdete tak problémům s finančním úřadem. 

Můžete kontaktovat i nás společnost Netfox s.r.o. a rádi Vám s nabídkou a nasazením a správou pomůžeme.


Vhodná řešení, která si můžete zakoupit:

Pouze program pro Windows - Conto 
Pokud máte prodejní místo s počítačem, tiskárnou připojené k internetu, tak není nutné si kupovat nové zařízení a stačí si koupit jen program Conto a ten si nainstalovat a nastavit.

Naše nabídka programu na elektronickou evidenci tržeb je na eshopu zde. 
Popis programu a funkcí Conto naleznete zde.
Níže náhled obrázků z programu Conto:
Pokud by jste chtěli, tak Vám rádi s konfigurací, nastavením a správou systému pomůžeme.

Zařízení na systému Android

(Wi-fi, 3G, LTE) a i malou tiskárnou účtenek. Vhodná jsou na stánkový prodej a do malých prodejen. Až po větší stolní řešení vhodná do restaurací a větších obchodů.

Zde je větší množství různých zařízení, kde můžete tržby evidovat. Nejlevnější jsou malá mobilní zařízení, která v sobě mají zabudovaný tablet s připojením na intenet.  

Zařízení na systému Windows 

Tato zařízení jsou určena převážně do větších prodejen a restaurací, nabízená řešení jsou větších rozměrů a nejsou tam nabízena tak malá a mobilní - přenosná zařízení jako jsou nabízena pro Android.
Tato řešení mají výhodu i větších a lepších možností nastavení a konfigurace programu, lze na nich nastavit více prodejních funkcí. Na druhou stranu nastavení a konfigurace je zde náročnější díky většímu množství funkcí, které program nabízí.
Více připravujeme v článku zaměřeném přímo na pokladní systémy s Windows.

Pokud byste chtěli další informace, tak nás kontaktujte nejlépe na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo viz kontakty na Netfox s.r.o. 

Netfox s.r.o.

Hartigova 65, dříve Koněvova
130 00 Praha 3 - Žižkov
IČ: 275 740 32
DIČ: CZ27574032

Kontaktujte nás

Provozní doba:
PO - PÁ 9:00 - 17:00
Telefonní číslo: +420 774 600 756
Email: obchod@netfox.cz

Společnost zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C vložka 116806. ID datové schránky: xchpznz.
Bankovní spojení : 2405638001/5500 - Raiffeisenbank a.s.