Pokladní systémy s EET (elektronické evidence třžeb) pro podnikatele

Zajímáte se o elektronickou evidenci tržeb - EET, chcete vědět, co to pro Vás znamená a jaké máte možnosti?Proto jsme pro Vás připravili stručný popis této novinky pro podnikatele.  Pokladní systémy s EET (elektronické evidence třžeb) pro podnikatele  Proč si pořídit EET pokladní systém: Schválený zákon o evidenci třžeb (č. 112/2016 Sb.) nabyl platnosti a z toho vyplývá, že první skupina podnikatelů začne elektronicky evidovat tržby od 1.12.2016 a pak následně další skupiny.  Každý, kdo bude přijímat platbu v hotovosti, bude povinen tyto tržby elektronicky evidovat a po internetu data zasílat na finanční úřad a na pokladním dokladu se budou tisknout kontrolní kódy. Bude na každém prodejci, jak si zajistí tuto evidenci. Vhodné je najít si dobrého a spolehlivého servisního partnera, který mu pomůže vybrat, dodat, nastavit a spravovat EET zařízení na evidenci tržeb.

Kdy se vyplatí mít vlastní IT a kdy externí firmu?

Kdy se na správu počítačové sítě vyplatí mít vlastní IT a kdy externí firmu? Každé řešení pro správu sítě má své výhody i nevýhody Jste malá či střední firma a rozhodujete se zda mít své vlastní IT oddělení, nebo si najmout externí firmu na správu Vaší počítačové sítě? Zde pro Vás máme výhody a nevýhody obou řešení. Pokud máte na správu počítačové sítě svého IT technika nebo IT oddělení: Výhody: Máte své zaměstnance kterým můžete dávat libovolné požadavky za předem určený měsíční plat. Zaměstnanec je ideálně ihned k dispozici a může vám okamžitě pomoci na místě. IT správce je součástí vašeho pracovního kolektivu. Nevýhody: Průměrný náklad na IT technika je více jak 50 tis měsíčně, u IT specialistů je tato částka výrazně vyšší. Musíte zajistit vzdělávání IT techniků, aby si udrželi krok s aktuálními požadavky hlavně v oblasti bezpečnosti a ochrany dat. Potřebujete zastupitelnost IT techniků, aby v případě nemoci či dovolené nebyl ohrožen provoz firmy, pokud by došlo k výpadku a IT správce nebyl třeba několik dnů dostupný. Tento problém je u firem, kde mají jen jednoho IT technika / správce.

Jak zajistit funkčnost IT služeb – správce počítačové sítě

Při rozhodování se o správě Vašeho IT si předem musíte zodpovědět klíčové otázky: Jak naší společnost postihne výpadek serveru třeba na 4 hodiny, den nebo týden ? Máme data každý u sebe, nebo využíváme centrální sdílení dat na serveru nebo v cloudu ? Jak často služby a pomoc s IT potřebujeme ? Jen pár hodin týdně, nebo stále a chci mít vlastního zaměstnance co bude vždy po ruce ? Stačí mi na IT správu někdo kdo umí nainstalovat Windows, nebo potřebuji někoho chytrého s certifikáty co mě zajistí opravdu bezpečný chod firmy ?   Pro správné zodpovězení těchto otázek Vám poradíme na co se zaměřit a pokud si na ně sami odpovíte tak budete vědět jakou cestou je nejlepší se pro Vás vydat. Teď k jednotlivým otázkám:

Jaká kritéria volit při výběru firmy na dodávky IT služeb

Jaká kritéria volit při výběru firmy na dodávky IT služeb – správa počítačové sítě   Pokud hledáte firmu na správu IT, tak je vhodné zvolit pro Vás vhodného dodavatele služeb dle těchto požadavků:   Hledám někoho kdo mě občas poradí a pomůže a udělá to levně. Hledám spolehlivého dodavatele co mě rychle pomůže a závažné problémy umí vyřešit rychle i v noci nebo o víkendech.   Když se na tyto dva požadavky podíváme blíže.

Netfox s.r.o.

Hartigova 65, dříve Koněvova
130 00 Praha 3 - Žižkov
IČ: 275 740 32
DIČ: CZ27574032

Kontaktujte nás

Provozní doba:
PO - PÁ 9:00 - 17:00
Telefonní číslo: +420 774 600 756
Email: obchod@netfox.cz

Společnost zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C vložka 116806. ID datové schránky: xchpznz.
Bankovní spojení : 2405638001/5500 - Raiffeisenbank a.s.